poniedziałek, 6 stycznia 2014

Najsmaczniejsze kotlety z kurczaka

W. Domogród

Kolejny długi weekend ze Świętami Trzech Króli, zaplanowałam troszkę treściwiej, co wcale nie znaczy, że tłusto i ciężko. Uwielbiam łączyć mięso kurczaka z pieczarkami, bo jest szczególnie smaczne. Przekonacie się, że kurczak nie musi być nudny.  Jako spoiwo do kotletów dodaję mozzarellę, która, jak dla mnie idealnie się komponuje i nadaje się do wielu potraw, na przykład do pizzy. Polecam mój przepis na lekkostrawną pizzę z mozzarellą.
Czytaj dalej...



5 komentarzy:

  1. Wierzę, że są pyszne, bo robię pieczeń na bazie podobnych składników i rozpływa się w ustach,pzdr))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, dokładnie. Kiedyś robiłam je z żółtym serem, ale z uwagi na straszną chemię, pompowaną do nich, zmieniłam na mozzarelle i fajnie, bo super. Bardzo dziękuję, że mnie odwiedziłaś i pozdrawiam w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. dzis na obiad zrobilam te kotleciki i marchewke, pyszne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że przepis przypadł do smaku. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam ponownie

      Usuń
  4. Właśnie zrobiłam są rewelacyjne.Dzięki ci za przepis jesteś kochana.Pozdrawiam i życzę Ci dalszych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za testowanie przepisów i komentarze.
Jeśli potrzebujesz porady możesz też napisać w komentarzu na moim kanale Domogród w You Tube.