piątek, 20 września 2013

Błyskawiczna sałatka z papryki i pora


W. Domogród
Kiedy przygotowywałam domowe hamburgery z ryby, zastanawiałam się nad szybkościową sałatką z dostępnych warzyw. Papryka we wrześniu nie tylko jest najsmaczniejsza i najtańsza, ale w połączeniu z porem, dobrą oliwą i klasycznymi przyprawami po prostu przepyszna.
W. Domogród

Składniki

1 duża czerwona papryka (najlepiej przemawia do mnie właśnie w tym kolorze)
1 por
1-2 łyżki oliwy z oliwek
szczypta cukru
szczypta soli
szczypta świeżo zmielonego pieprzu

Zobacz przepis na pyszne domowe fischburgery właśnie z tą prostą sałatką

Przygotowanie:

Umytą i oczyszczoną paprykę kroimy w słupki. Z pora ucinamy górne liście i odkładamy na przykład do zupy. Pozostałą część tniemy wzdłuż na pół, bez rozcinania zwieńczenia na dole i dokładnie płuczemy z piachu. Siekamy pora w półplasterki i dodajemy do papryki. Przyprawiamy i mieszam całość. Dodajemy na końcu oliwę i mieszamy. Sałatka jest pyszna a po kilku minutach jeszcze lepsza.

Sprawdź podobne przepisy:
szybka sałatka z papryki marynowanej i kiszonego ogórka
sałatka z kapusty pekińskiej
sałatka z białej kapusty
surówka z marchewki i pora
surówka kapusta pekińska z papryką

2 komentarze:

  1. nie łączyłam jeszcze nigdy pora z papryką w sałatce :) ale musi być pycha :)

    OdpowiedzUsuń

Czekam na Twoje opinie i cenne rady. Jeśli zostawisz tutaj swój ślad, łatwiej mi będzie trafić do Ciebie.

Google+ Followers

Popularne przepisy

Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...