czwartek, 19 grudnia 2013

Drożdżowa choinka i piernikowy stroik jak zrobić

Witam serdecznie w przedświątecznym okresie gorących przygotowań.
Niełatwo było mi znaleźć czas na zajęcie się przygotowaniem stroików. Oto pierwszy z nich, który związany jest ściśle z moimi przepisami na Boże Narodzenie. Stroik od dziś będzie mi towarzyszył w kuchni.


Robiąc wczoraj paszteciki i rogaliki świąteczne, popracowałam trochę nad choinką z drożdżowego ciasta. Powiem Wam, że jest bardzo łatwa i trwała.  Zapraszam na film 


W tle widać zawieszone pierniczki - choinki, Mikołaje, bałwanki... I tu koniecznie chciałabym Wam polecić mój przepis na sprawdzone kruche pierniczki - świetnie się przechowują i nigdy nie są twarde. Zobacz także, jak łatwo zrobić Mikołaje z piernika i aniołki

Wszystkim, zaglądającym do DOMOGRODU, życzę wspaniałych i pysznych Świąt Bożego Narodzenia
Pozdrawiam Weronika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekam na Twoje opinie i cenne rady. Jeśli zostawisz tutaj swój ślad, łatwiej mi będzie trafić do Ciebie.

Google+ Followers

Popularne przepisy

Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...